Fy fan...

Jag har fått världens förkylning!!!
Sååå irriterande!!
Jag hostar, spottar o fräser ta mig fasiken hela tiden :( O i natt fick jag sätta mig i köket o vänta in att nässprayen skulle göra sin verkan, vill ju inte väcka Felix o Martin av fräsande..
O älsking var sååå snäll o gav mig sovmorgon, till 10:30.. Heelt galet att sova så länge, hahaha..
 
O nu har älskling o dom små begett sig ut, Jonas spelar på sin dator o jag har myst ner mig i soffan med en tallrik buljong o massa skit på teve :)
Måste ju vara ett perfekt sätt att kurera sig på, haha..
 
Fan, det känns som om någon har satt sig på mitt huvud, haha..
 
Får bli ett längre inlägg senare under dagen :)
 
 
Tjing..


Kommentarer
Gabriella G

Usch då det låter ju inte alls trevligt :(
drick varmt honungsvatten och stoppa en vitlök i varje näsborre, jag lovar att de funkar haha! Dock får du stå redo med papper när du tar ur dom för verkligen ALLT rinner ur! puss o kram

Svar: Hahaha... Läste detta nu o nu mår jag bättre, men jag får testa det nästa gång, haha..
Kraam
Irene

2013-01-07 @ 18:18:50
URL: http://briellas.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0