Hjärtoperationen..

Nu har jag suttit i 30 min o skrivit om min kommande hjärtoperation, när hela inlägget plötsligt försvinner - bra eller dåligt tecken, hahaha...
 
Det e svårt att förklara så därför slänger jag ut en bild som förklarar åt mig :)
Som ni ser så blir det lite galet, plus att min hö sida nu e dubbelt så stor som den vä.. (bilden e lånad från ggogle)
 
Men innan det e dags för operationen så har jag en undersökning kvar, antingen ultraljud via strupen som görs på KSS eller så blir det magnetröntgen på NÄL eller i Göteborg.
Behöver jag tillägga att jag hoppas på magnetröntgen, hahaha...
 
Men ju närmare detta kommer, desto räddare blir jag - det e ju rätt viktigt med ett hjärta i kroppen!!
Vad händer om det går fel? Dör jag då?
Jag har läst på lite om dessa operationer o det står inget om dödsfall utan mest om en del komplikationer som kräver fler operationer..
Men e väl normalt att vara rädd när det kommer till hjärtat.. ;)
 
Men så fort det e åtgärdat o jag förhoppningsvis har överlevt, då jävlar ska här spinnas.. Jag saknar verkligen spinningen, men tyvärr vågar jag inte nu. Jag har dock inte frågat läkaren, men om mitt hjärta hela tiden förstoras utan att jag anstränger det, vad händer då om jag anstränger det??
 
Nä, nu ska jag lägga bort min rädsla för en liten stund o vila på soffan.. En viss liten Felix väckte mig kl 8, när jag sov som allra bäst - så jag e jättetrött nu, hahaha...
 
O till mina vänner... Jag älskar er   ♥
 
 
Tjing..


Kommentarer
Eva

Det kommer gå så bra vännen. ♥♥♥

Svar: Ja, jag vill tro det.. Men det känns läskigt :/Får väl muta doktorn så han e extra, extra försiktig med mig ;)
Irene

2013-01-11 @ 16:16:08
URL: http://evaskids.wordpress.com
Agneta

Du behöver inte oroa dig, det kommer att gå jätte bra gumman! =) <3

Svar: Ja... Jag hoppas det :)Bläää... Men skitläskigt att ha det framför sig :(

Jag gillar ju mitt hjärta <3 ;)
Irene

2013-01-13 @ 11:55:13
Gabriella G

Me stackare där, hade ingen aning. Men du e stark som ena oxe så du ska se att det kommer gå suveränt! Puss o kram!

Svar: Eller hur ;) Vi får allt hoppas det ;) Kraaam
Irene

2013-01-16 @ 10:28:01
URL: http://briellas.se/
Michis

Det kommer gå bra ska du se. <3

Svar: Det håller vi tummarna för ;)
Irene

2013-01-23 @ 23:19:31
URL: http://Mixia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0