Ja just det... :)

Jag hade ju tänkt lägga ut en bild på vad jag hade på mig på nyårsafton :)
O det e bara för att jag har KJOL.. Hahaha... Strumpbyxor o kjol, ja det krävs ett bildbevis, hahaha.. Jag hade det häromdagen men annars har det inte hänt sen älsklingens årsfest 2008 :)
O så en facebild - Ja, jag o älskling kan ju inte ta seriösa kort, så....
Ibland e vi ju föööör snygga alltså!!
 
Inte konstigt att vi har så himlans fina barn ;)
 
Nu har jag lagt barnen, återstår o se om dom vill sova.. Felix verkar ha en "vagga-mig-till-sömns" dag idag, så jag får väl mysa med honom snart :) Jonas o Kasper ligger båda i Kaspers säng o tittar på film <3
Jonas smiter väl upp till sig snart :) men kul när dom faktiskt vill umgås med varandra, till skillnad från de allra flesta dagar när dom vill banka skiten ur varandra ;)
 
Sen ska jag bänka mig framför teven, e ju "Sveriges Mästerkock" snart o så blir det morot till det :)))
Gött :))
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0