O där kom den....

Den där sabla kallelsen till KSS!!!!
Ja ja, vad e väl en kamera nerkörd i halsen mot en bal på slottet??
Usch, fy o blä....... Men det e väl bara att bita i det sura äpplet (läs. kameran) o gilla läget helt enkelt..
 
 
O på tal om annat... Idag startade jag o Felix dagen med att gå till jobbet o fixa med lite tider så jag kan jobba :)) Det e kul :)
Nu e det snart lunch för oss, för sen e det dags att hämta dom stora grabbarna :) O när älskling slutar jobbet om några timmar så e han ledig heeela helgen, sååå skönt...
O jag funderar på om jag skulle lyxa till det med lite egentid o frukost på Nockes med en vän, kanske ;)
Vore ju himlans mysigt..
Det e jag väl värd?
 
Kanske t.o.m skulle unna mig en flaska vitt i helgen... Oj oj, känner mig rikigt busig nu, hihihi!!
(om jag kommer ihåg o köpa en förstås....) Haha..
 
I förrgår var vi i alla fall på KSS med Kasper, mycket lyckat... :) Han fick gå ner i doseringen av astmamedicinen, så nu e det 1 dos  2ggr/dag :)) O alla hans utslag osv beror på att han har sina eksem o därav e känsligare i huden, så korta naglar, mkt handtvättning o så fortsätter vi smörja honom 2 ggr/dag som vanligt :)
Även om man inte kan göra så mkt, så e det ändå skönt att veta vad det beror på.. O dom där svullnaderna han har hänger ihop med den känsliga huden :)
Gött att veta!
O hittills så har den nya doseringen funkat skitfint :)
Han e såå duktig :)
 
 
Så, nu e det dags för lunch :))
 
 
Tjing..


Kommentarer
Eva

Kan du juh komma hit på lördag o dricka:-)

Svar: Men Eva!!! Jag glömde ju att köpa vinet, hahaha... Jag kan komma på lördag denna vecka istället ;)
Irene

2013-01-17 @ 19:53:02
URL: http://evaskids.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0