Vilken härlig kväll :)

Med tanke på Nyårsaftonens start så trodde jag väl inte att den kunde sluta så himlans bra :)
Fast det e svårt att inte ha roligt i goa vänners sällskap, hahaha.. O jag e riktigt imponerad att vi faktiskt lyckades med sällskapspelet :)
O jag min stackare, satt uppe jättelänge, långt efter att gästerna åkt hem o alla andra här hemma somnat.. Jonas var så nervös över smällarna som smällde långt efter tolvslaget, att han inte riktigt kunde somna..
Så jag e ju aptrött idag, haha.. Längtar tills älskling kommer hem från jobbet  ♥
Inte så långt kvar nu :)
Har gått igenom bilderna från igår o dom blev faktiskt inte så himla bra, men jag har en väldigt fin bild på Eva o lilla Meya vid tolvslaget :)
 
Gott Nytt År o skål :)
Vet inte vad vi drack då Martin hade fått flaskan, men det var inte så gott i alla fall, så blev ju bara skålande, hahaha...
O så en bild på dom nyfikna ;)
Hahaha... Måste ju kolla in smällarna :))
 
Idag blir det lugnt.. Jag har bytt familjealmanacka idag :)) Myyyyys ♥
 
O så efter 2 tvättfria dagar, så e jag igång med tvättandet igen.. Hur gjorde vi när vi bodde i lägenheten?? Jag som måste tvätta jämt nu för tiden, hahaha..
 
Nu ska jag förbereda lunchen, blir spagetti o köttfärssås - det e ju så gott :)
 
Stoort TACK till Eva o Johan för en helt fantastisk kväll - Alltid lika roligt att umgås med er  ♥
 
Tjing..


Kommentarer
Eva

Tack själv!
Men Irene det finns juh mer bilder;-)

Svar: Hahaha... Jaaa, men dom skippar vi ;)
Irene

2013-01-01 @ 20:36:49
URL: http://evaskids.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0