Jobbat!

Det har varit många aktiviteter förra veckan o i början på denna, men nu har jag påbörjat min 5-nätters vecka, så nu blir det mycket jobb :)
Känner mig lite sliten ;)
Meeeen, sen e jag ledig igen :)) Hela veckan lång :))
 
Idag e det lugnt - Jonas e hos en kompis, älskling e på väg hem från golfbanan, dom små grabbarna tar det lugnt o jag tvättar :)
Jag hoppas dock på att komma ut lite under dagen, enligt min svägerska så e det 30 grader ute :))
Så vi får se, vi kanske drar till Skara utomhusbad :))
Inte för att jag tänker bada, men dom andra får hemskt gärna, hahaha!
 
Igår var vi på kalas hos Martins moster, alltid lika trevligt :)
Blev en lång kväll o vi var inte hemma förrän 22-tiden :)
 
Ska även lägga ut en bild på Jonas nya cykel så småningom :)
 
Nu kallar tvätten, så jag får kila :)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0