KALAS!

O så kom äntligen KALASET, då vi firade mig, Jonas, Kasper o Felix :)))
En jättemysig dag :)
Jag började givetvis dagen med att fixa naglarna ;)  o sen flöt resten på :))
Felix leker med kusinen Haylie o kompisen Cecilia samt farmor :) 
Vår altan e överöst med folk :)
Kasper o nya leksaken... ett svärd... tror jag ;)
Jonas spexar till det framför kameran :)
Min lillebror Jim :)
Martins mormor o Åke :)
O min mamma + man :)
Den oerhört fantastiskt goda tårtan :)))) Tack Susanne :))
Jag o Jenny - ett av alla partykort ;)
Fina lilla Lucas 5 månader :))
Min svägerska Therese :)
O vännen Jenny o hennes Fredrik  ♥
Deras fina sida ;)
Fina Cecilia - Lucas storasyster :))
Lillebror Peter med sambon Rebecca
Storebror Anders :)
Lillasyster Sabina o Jenny leker "dubbelhake-leken"... Hahahaha!! Vem vinner??
Martins mormor o bror pratar ut ;)
Fina fina Haylie :)
O sist men inte minst...
Vad vore ett kalas utan er... Älskade Sabina, Sandra o Jenny  ♥
 
Tack ALLA inblandade för en riktigt rolig dag :D
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0