Jaha ja!

 
 
En hel vecka sen sist!!
 
Tiden bara springer förbi!!
 
Veckan som gått har kantats av födelsedagsfirande av min lillebror Jim som blev 15 år o min svåger David som fyllde 32 år..
Jag har även jobbat o denna vecka e den "värsta", med 5 nätter :)
Jag e trött i hela kroppen o kommer knappt upp ur sängen innan lunch :P o när jag väl kommit upp så känner jag mig arg, sur, irriterad o ja ni vet..
Just nu suger jag på att vara sambo o mamma :P   Bläää!
 
Hatar dessa dagar, ikväll e det tidigt i säng o tidigt upp imorrn, så hoppas vi att morgondagen blir bättre :)
 
Antar att det e dags för en bildbomb på den gångna vecka ;)
 
Först ut e den fina traktorn som Kasper fick av moster Sandra i födelsedagspresent :))
Glömde tyvärr ta kort på den, så jag lånade en bild från nätet :)
Såhär ser den ut :))
 
Jag tänkte göra som alla andra som tar kort på sin ben i solstolen, problemet var bara att jag har världens fulaste solbränna på benen så därför blev min bild sånhär :P
Hahahaha!!!
O så min skitsnygga kjol e givetvis med på bilden :))
 
O så lite andra bilder..
 
Felix o hans farbror David :))
 
O så får vi inte glömma min galet snygga trappgrind....... Love is in the air ;)
Finns inga ord för hur nöjd jag e :)) Den tar ingen plats heller, så grymt bra o snygg :))
 
Nu ska jag glo runt på lite cyklar, blir nog en cykel till Jonas i födelsedagspresent :)
Så återkommer senare med bilder från midsommarafton o lite annat smått o gott :))
 
 
Tjing..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0