Man blir ju glad i själen..

.... när jag planerat ett inlägg om en av dom allra bästa o sen loggar in här på bloggen för att upptäcka att jag fått en av dom finaste kommentarerna av just HENNE :))
 
O idag e en sån där dag då jag önskar att du vore här, bara få sitta i solen med ett glas vitt o prata sådär som bara vi kan..
O jag älskar känslan av att veta att du e den där vännen som stöttar, finns, gråter, skrattar o bara e där om jag behöver det  ♥
 
Du e fantastisk på alla sätt ♥
 
(ja, jag har snott bilden från din fb ;)
 
Jag saknar dig sååååå oerhört mycket....
Du e en riktig vän.... Jag önskar att alla fick ha en vän som du i sitt liv ♥
 
 
 
 
 
Tack för att du e just du.
Älskar dig ♥
 
 
Tjing..
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Åhh!💖
Nu sitter jag och gråter här på tåget ju☺

Svar: <3
Irene

2013-06-18 @ 17:47:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0