Midsommarafton..

O lite annat smått o gott :)
 
Även detta år så var midsommaraftonen lugn - Det e den varje år.. Jag har inte riktigt förstått det där med att festa o parta på dom viktigaste dagarna om året såsom midsommarafton, julafton o nyårsafton, haha..
Då umgås jag med dom jag tycker om o bara myser <3
 
Min lillasyster Sandra var dock här o mös med oss :))
Så här kommer lite bilder från den helgen :)
 
Sen slank han dit.....
O sen slank han dit...
O sen slank han ner i diket...
O så var ju Sandra o dansade i ringen med Jonas o Felix
(Kasper vägrade, han o jag jagade tydligen små björnar i dom små husen intill) ;)
O så träffade vi fina Jenny, som passade på att busa lite med Kasper :))
 ♥ Underbara vän - Du e så älskad  ♥
O så en bild på Jonas  ♥
En härlig midsommarafton - Då vi båda var lediga :))) Yyyeeaaayyy :))
 
 
Här kommer lite andra bilder från veckan som gått..
 
Felix leker i lekstugan :))
Som vi för övrigt passade på att måla i helgen :)) Jag behöver dock fylla i lite färg här o där, på dom där skvättarna som Kasper har orsakat i all välmening förstås :))
Denna dag hade vi även farbror David o kusinen Haylie på besök :))
Passar även på att slänga ut en bild på Haylies vackra mamma :))
Vacker som få :))
(snodd från fb) ;)
 
O sist men inte minst så till alla som ska vara lediga i helgen (inte jag)
Kram & puuuuussssssssssssss  ♥
 
 
Tjing...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0