Sandras Examensfirande 5/6 :)

O här kommer bildbomben från en riktigt rolig dag :)
 
Stort Tack till syster för att vi fick dela din dag med dig <3
 
Fina lillasyster Sabina o Felix.
Min vän Michis busar med Felix :)
Sabina o lilla Tilde myser :)
Även Ullis var här :))
O lilla Tilde (behöver jag säga att hon var dagen/kvällens attraktion)  ;)
2 av mina bröder samtalar i köket, samt Peters flickvän o familjens vän Emil :)
Lena :)
Lillebror Jim :)
Examensbarnet :))
Lena o Mamma :)
Ullis myser med Tilde :)
 
O så kommer den oerhört smaskiga tårtan :))))
 
O så en bild på mig o fina vännen Michis <3
O så Sabina o hennes sambo Oskar :)
O sen ett knaskort, bara för att det e sånna vi e ;)
 
O så Jonas :)
Jonas o Thea :)
Presentöppning pågår :)
(o just den presenten e från oss o Michis m fam) ;))
 
O sen passar barnen på att busa lite ;)
Hahaha!
 
Ja, detta var lite av dagen o kvällen :)) Men sååååå kul vi hade :D
Hahahaha!!
 
 
 
Tjing...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0