Skolavslutning :)

Ja, detta året blev det inte som jag hade tänkt.
 
Jag o ett x antal andra föräldrar fick vänta ute i regnet eller i en sjukt varm hall där vi varken såg eller hörde något.. O detta pga regnet, vi brukar vara ute i Fornbyn, men inte idag!
Jag har ringt till rektorn o förklarat att jag e sjukt besviken o att de svar som vi föräldrar fick från lärarna inte e acceptabelt!
Jag KRÄVER att det e bättre organiserat nästa år!
INTE OKEJ!!!
 
Sen vill jag också berätta att vi efteråt gick till Rocco o åt hela familjen, så nu kommer inte det att göras igen de närmsta 10 åren!!
Hahahaha... Herregud, kände mig som en av familjerna i "Nanny". Hahahaha!
Ett ord: KAOS!!!
;)
Men vi lyckades äta upp o komma ut hela o rena :)
O då bar det av till leksakaffären o inköp av varsin leksak till dom stora - Dom brukar få en avslutningspresent varje år :)
O det gick himla smärtfritt :)
 
Väl hemma igen, blev jag o Jonas osams ett par ggr, men nu e vi i alla fall vänner sen en stund tillbaka :)
 
Jonas på väg till avslutningen :)
O detta fanns under regnkläderna :)
O Kasper var också finklädd :))
 
O nu på eftermiddagen kom Sandra, o Kasper fick sin födelsedagspresent av henne idag.. O det kommer bilder på den under kvällen, nu orkar jag inte blogga mer.. Hahaha!
Det tar tid att uppdatera ;)
 
 
Tjing..
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0