Våran roadtrip :)

Hos finaste Anki!
I fredags den 7/6 drog jag o Martin till Uppsala för att vara med på den hemliga examensfesten som min kompis man hade ordnat för henne :))
O här har vi denna fina familj <3
 
Maken Robert  ♥
Yngsta sonen Agaton  ♥
Äldsta sonen Alfred  ♥
O så Anki o jag förstås  ♥
JA, jag räknas som en i Ankis familj :P
Hahaha!
 
Om ni undrar varför jag o Alfred ser trötta ut, så e vi alla nyvakna, hahaha!!
 
O så en bild på den grymt snygga älsklingen också... Mitt alldeles egna  ♥
 
Såå sjukt roligt att träffa dom alla igen :)
O jag hoppas verkligen att vi hinner ses mer i sommar - Underbara familj  ♥
 
Resan dit gick väldigt fort, men resan hem kändes!
Ja, den kändes!
Våran A/C i bilen fungerade inte när vi gled ut från U-sala, ja jäklar i min lilla låda vad det var svettigt.. Hahaha!
Bjuder på en snyggobild - Just här känner jag mig svimfärdig o e genomsvett :)
Min lugg sitter liksom fast i pannan, hahaha!! Glömde jag säga att detta var en väldigt varm dag? :)
 
Förutom den svettiga hemresan, så hade jag verkligen jättekul :)
 
 
Tjing...
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anki

<3 du är en i familjen!

2013-06-14 @ 19:05:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0