Bättre..

Idag e jag o dom stora grabbarna återställda, värre e det med Felix.. Han e såå trött, ledsen, småhungrig... Ja, jag vet inte riktigt vad det e med honom, men han e INTE sig själv i alla fall..
Jag har fått locka fram leenden på honom, han som ALLTID ler annars?!
Stackars min lilla kille, jag antar att magsjukan har tagit ut sin rätt på honom.. :(
 
Jag hoppas han mår bättre snart..
 
Älskling e tillbaka på arbetet idag, så när han kommer hem ska jag ta med Felix ut i vagnen en stund.. Älskling jobbar hela påsken, så vi blir hemma. (e nog ingen som vill leka med oss i alla fall, haha)
 
Dom stora killarna har skött sig riktigt bra idag, dom har lekt hela förmiddagen, spelat spel o även hunnit med ca 2 timmar ute i trädgården :)) Det gillas skarpt :)
 
Nu ska jag fixa lite efterlängtad lunch - Kommer gå fort.. Blir resterna från igår, haha..
jag älskar snabb matlagning ;)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0