Ett nytt avsnitt ;)

Nu har jag precis gottat mig med det senaste avsnitten av VD :) Känns mycket bra, haha...
 
Dom stora grabbarna leker, Felix vilar - men vaknar nog snart o sen drar vi nog ner på stan för att inhandla lite lördagsgodis o en flaska vitt :)
 
HAHAHAHA.... Medan jag sitter här o bloggar så kommer Jonas ner o säger att Kasper har lagt en bajskorv i garderoben, HAHAHA...
O mycket riktigt, det låg en fin liten bajskorv i hans garderob :)
Jag frågade honom varför den låg där, då svarar han att den ramlade ur blöjan, hahaha.. O då e väl givetvis garderben rätt ställe att lägga den på....eller? ;)
SÖTA UNGE!
 
Vilken härligt slapp o skön lördag vi har haft hittills.. Älskling jobbar men kommer hem om några timmar :)
 
Nä, nu får det bli mer skrivande ikväll, o då kommer det även några bilder från min o barnens promenad häromdagen :)
 
Jaha! O nu skäller Kasper på mig för att jag skriver för fort o använder alla tangenterna.. Hahaha... Tänka sig att jag aldrig kan göra någonting rätt :(
Förra helgen fick jag skäll av Jonas för att jag hade åkt iväg till Gbg med Martin.. Behöver jag tillägga att det var första gången som jag o Martin gjorde detta under våra år tillsammans, hahaha..
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0