Feber...

Dagen igår var en jobbig dag, jag hade verkligen att göra heela tiden ;) Så ja, jag var aptrött när kvällen kom o ungarna var lagda, hahaha..
Jag hoppade i pyjamasen, slängde mig i soffan med ett glas vitt o lite godis - o ja, jag var trött.. Jag var alldeles för trött för att orka dricka upp vinet, haha.. Men men, mer ikväll :)
O inte nog med det, så fick Kasper feber på kvällen :( Antar att han fått någon basill i kroppen som den stöter bort. Febern smittar ju sällan, i alla fall när den drabbar honom..
 
Idag jobbar älskling till 16, ska bli skönt att ha honom hemma - jag älskar när han e hemma.. Om han inte hade blivit så rastlös o jobbig så hade han fått vara hemma jämt, hahaha..
Men det klarar inte han.. Det e väl därför som jag e mammaledig ;)
Han älskar ju sitt arbete :)
 
O så var det tänkt att vi skulle träffat Erik, Ellen o deras lilla August idag - men det får bli en annan dag.. Vet att febern inte smittar, men han e ju sååå liten <3 Så lika bra att vänta tills vi e helt friska :)
 
Måste säga att det känns skittråkigt att vara mammaledig o i princip vara hemma med sjuka barn - HELA TIDEN!!
När ska detta ta slut..? Jag kan ju sällan göra något roligt med barnen, sitter mest hemma med sjuklingar..
Såå tråkigt..!!
Men imorrn e älskling ledig, så då ska jag se om jag inte kan lyckas hitta på något.. Funderar på att gå till Öf med Felix :)
O ja, Felix e helt galen! Han klättrar på precis allting, hela tiden.. Ständig passning på honom, haha..
 
O ikväll kommer min lillasyster Sabina o hennes Oskar hit :) Det blir roligt :)
 
Nu ska jag mysa med Kasper, han har fortfarande feber, men den har sjunkit, så det e skönt.. O nu har han även fått lite alvedon i kroppen, så har vi tur så piggnar han på sig snart..
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0