Fullspäckad vecka :)

Denna veckan har verkligen varit full av arbete eller andra påhitt :)
 
Igår efter arbetet, var det dags för barnens kusin Isabelles 7-års kalas. Efter det så blev det  middag för mig o älskling på Enjoy tillsammans med våra vänner Jenny o Fredrik :)
O det var mycket trevligt.. Får helt klart göras om i framtiden :)
Det blev en lugn o relativt tidig kväll, vi var hemma strax innan 23.
 
O så blev syster Sandra kvar här över natten, eftersom hon hade barnen när vi var ute igår. O så kom lillasyster Sabina o hennes Oskar hit :)
Så det var en riktig "systra-dag", hahaha.. Inte alltid som det händer, så det var kul :)
 
Nu e jag dock helt slut i kroppen.. Men det sköna e, att jag vet att jag har en lugn vecka framför mig, med rääätt lite måsten :))
Det e skönt..
 
O Felix har varit ganska trött idag, stackarn lider ju av lite diarré pga sin 3:e tand som kommer fram :))))
Stora killen nu...
O jag antar att när vi träffar nyfödda lilla Tilde så kommer min lilla bebis, inte vara så liten längre, hahaha..
Åååhh, han lär sig nya saker varje dag, det känns så i alla fall.. Han e så duktig!
Gulleplutten..
 
Jonas o Kasper har haft en mindre bra dag - dom har bråkat med varandra hela tiden ;) O i natt har vi även barnens kusin Isabelle här :)
 
Nä, nu blir det en bra film :)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0