Jaha!

Idag var det tänkt att jag skulle åka till Käkkirurgin o operera ut dom 2 sista visdomständerna, men så blev inte fallet.. För kl 08:40 kräktes Kasper..?
Det var 1 gång o nu mår han jättebra?? Konstigt?!
Precis så gjorde ju Jonas för någon vecka sen... Men men, jag håller dom hemma ifall att.. Men det känns ju sjukt trist att vara mammaledig o bara gå hemma med sjuka barn..
Jag måste dock bege mig till affären om en stund.. Det e ju Martin som varit i kontakt med självaste spyan så han får stanna hemma.. Jag e ju bäst på att fly i dessa situationer ;)
Kändes dock väldigt tråkigt att barnens kusin var här :S  Men, man kan ju inte förutspå detta...
 
Så denna veckan kommer definitivt att starta i lugnets tecken, kanske inte riktigt så som jag hade tänkt, dock..
 
Nä, nu ska jag fortsätta underhålla dom 2 friska barnen :)
 
 
Tjing...


Kommentarer
Eva

Ää fy bövele, hoppas det inte blir mer spyor.

Svar: Det blev det... Bläää..
Irene

2013-03-25 @ 15:38:28
URL: http://evaskids.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0