Jobba, jobba, jobba :))

Ja jisses, som jag jobbar just nu :)
Underbart!
 
Gjorde dock bort mig lite i torsdags, tror jag ;) Jag jobbade på Malmgården på dan o sen jobbade jag natt på Viktoriagården :S
Ja, det blev lite skruvat o jag mådde som jag förtjänade igår, haha.. Låg mest i sängen o tyckte synd om mig själv.. Men idag mår jag bättre :)
Blev ju helt klart för lite sömn... Sov ju bara 2 timmar totalt från Tors kl 05:30 - Fre kl 08:00..
 
Idag har jag oxå arbetat :) Gjorde en förmiddagstur på Malmgården :) Ja, det e mitt nya ställe.. O jag måste säga att jag trivs fint där.. En väldigt lugn o trevlig personalgrupp :)
 
Nu väntar jag in att maten ska bli klar - älsklingens "Spagetti o Köttfärssås" :)
Det luktar smaskens...
 
O så hoppas jag att jag hinner återkomma under kvällen eller imorrn med lite bilder :))
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0