Magnetröntgen!

Så igår var det dags för den förhoppningsvis sista undersökningen innan operationen, Magnetröntgen!
Ja, det var ju en väldigt obehaglig upplevelse :/
Dom sa att kontrastet dom sprutar in i kroppen kunde kännas lite varmt.. LITE varmt..  Det kändes som om jag kokade på insidan... Så sjukt obehagligt att jag måste erkänna att jag fick lite lätt panik där inne i maskinen..
Blää..
Jaja, nu e det i alla fall gjort...
 
Idag började dagen med ett förmiddagspass på jobbet o jag avslutar dagen med att jobba natt :) Antar att jag kommer må förbaskat dåligt imorrn, hahaha...
 
O nu så ska Felix o jag snart få sova middag :) Kommer bli såååå skönt med tanke på att jag fick kliva upp kl 5:30 imorse... Hmm, jag gillar INTE tidiga mornar..
 
Jonas e i skolan o ska hem till en kompis efteråt, Martin o Kasper åkte precis till lekparken o Felix e nybadad (även nybajsad, om mitt luktsinne känner rätt) Hahaha..
 
Så plikten kallar.. Jag o lillfis drar till sängen :))
 
 
Tjing...


Kommentarer
Eva

Vilken söt lillfis:-)

Svar: Jaa, visst e han :))
Irene

2013-03-21 @ 15:06:54
URL: http://evaskids.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0