Pigg? Trött?

Ja, jag kan inte  riktigt bestämma vilket jag e, hahaha.. Ena stunden känner mig förvånadsvärt pigg o i nästa stund gäspar jag tills mina ögon går i kors, hahaha..
Däremot så känner jag mig väldigt lugn... Väldigt lugn faktiskt.. :)
 
Däremot e det INTE OK, att vakna upp till ett vinterland idag... Jag vill inte ha mer snö!
Idag ska jag i alla fall smita ner till systemet, köpa mig en flaska vitt o ta mig ett litet glas ikväll när barnen somnat :) O förhoppningsvis läsa en bra bok :)
 
O så har vi Felix - Den gladaste ungen jag känner, hahaha.. Han e sååå glad.. Han älskar att utforska precis allt han kommer åt o imorse så välte han t.o.m det lilla hallbordet - Ja ja,  e man nyfiken så e man ;)
Han kan så mycket.. Han ålar, sitter, sätter sig själv, kryper, står på knä, klättrar o försöker ställa sig upp intill olika saker.. O han klättrar överallt! PÅ allt han kommer åt!
Hahaha..
Det e så fantastiskt roligt.. :)
 
Igår pratade jag med en kompis i telefonen, hon ska snart ska ha sitt andra barn.. O så sa hon att det e skrämmande hur fort tiden går. Felix var ju nyss en liten, liten bebis..
Varpå jag svarade att fastän tiden med Felix har gått fort, så har jag verkligen njutit varje minut.. När Kasper var liten så ville jag bara att tiden skulle gå, så jag slapp allt det där jobbiga - han var en jobbig bebis helt enkelt.. 
Men det har verkligen inte varit så denna gången.. Felix e ett sånt lugnt o nöjt barn, o jag hoppas att det håller i sig ett tag till :))
 
Nu ska jag kasta i mig en macka, e ju helt sjukt hungrig :)
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0