Sådär ja!

Ja, då var nattjobbet gjort o jag har äntligen vaknat o blivit mig själv igen, hahaha..
 
Idag har jag o Felix spenderat förmiddagen hos bästaste Stina :) Alltid lika trevligt, haha.. O gott, givetvis.. Hon e ju så bra på att bjuda på goda saker.. Vi hann även med en kopp kaffe i solen :)
 
O jag bara planerar o planerar, så i veckan har jag ett litet möte.. Så fort det e klappat o klart, så ska jag berätta mera, men än så länge e jag tyst ;) relativt tyst i alla fall, hihi!!
 
O ikväll kommer fina lillasyster Sabina o hennes Oskar hit - Sååå roligt :))
Sååå fina <3
 
Ska allt ta några bilder på dom ikväll :) Måste ju ha lite dagsfärska bilder :)
 
Nä, nu ska jag fixa lite med tvätten innan Felix vaknar :) Han får äran att sova middag ute i sin vagn idag :) Härligt :)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0