Bvc!

Idag började dagen med ett besök på bvc, våran lilla ögonsten väger 9550 gr :)
Så han har nu passerat sina bröders 1-års vikt :))
O blivit hela 600 gr tyngre än sist..
 
O han e även 75,5 cm lång :))
 
Våran stora lilla kille ♥
 
 
Innan man får barn så tror man sig veta hur mycket man kommer att älska dessa små, men det gör man inte.. Kärleken e obeskrivlig o övertar allt annat. Man kan inte älska någon mer innerligt, man kan inte älska någon annan så djupt.. Inte på det sättet..
Jag älskar Martin mer än ord kan förklara, han e min klippa i alla lägen, han e en helt fantastisk pappa, sambo, vän o arbetskamrat!
 
O så e han ju så jävla snygg oxå ;)
 
 Han e mitt livs kärlek ♥
 
O det e även mina barn, det vackraste jag har, det finaste i världen ♥ Även fastän dom driver oss till vansinne o jag ibland kommer på mig själv med att slita mitt eget hår.. O det e ganska häftigt, det finns ingen som kan få dig att älska så innerligt som dina barn, o det finns heller ingen som kan göra dig så sjukt förbannad, arg o ledsen som dom heller, hahahaha...
 
Jaha ja, nu blev jag alldeles sentimental - bara för att älskling nyss outade på fb att han älskar mig, hahaha!
 
Nä, nu ska jag återgå till kaffet o planerandet för dagens lunch :)
 
Tjing..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0