Dagar som gått :)

I natt jobbade jag för fulla muggar :) Mkt trevligt :)
 
O jag kan lugnt konstatera att det varit fullt upp sen jag kom hem!
Jag kom hem kl 07:30, la mig kl 07:50 o sov till kl 13, snabbt upp o duscha o kasta i mig lite yoghurt, sen iväg till svägerskan o fixa naglarna kl 13:45 o där var jag klar kl 17. Sen hem, hemma kl 17:15, hoppade in i bilen för det var "Vårfest" med Kaspers dagis kl 17:30. O hemma igen kl 19!
Ja, herregud säger jag bara, hahaha!
Jag kommer nog sova gott i natt :)
 
Nu sitter jag i soffan, älskling kollar hockey o jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar :)
 
Imorrn e jag själv med barnen så det blir fullt ös.. Jag hoppas dock på lika fint väder som idag, så jag o grabbarna kan roa oss utomhus :))
 
Nu när barnen e lagda, så passar jag på att ta en liten öl :)
 
Bilder från kvällen kommer imorrn :))
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0