Drar till jobbet :)

O om ca 30 min drar min jobbhelg igång :))
Spännande :))
Imorrn e det även dags för namngivning av finaste lilla August :)) Såååå roligt :))
Jag ska ju även få träffa min fantastiska vän Iwett som jag inte träffat på evigheter, saknar henne massor :(
 
Dom små barnen e hos farmor o har varit det sen kl 15:30 o Jonas e hos kusinen :)
Ja, jag har nästan känt mig ensam ;) Men vilat lite, så nu e jag allt redo för nattens arbete..
 
O tack för det fina vädret, men när JAG går omkring i linne o trosor hemma - Då e det FÖÖÖR varmt.. Jag tror nämligen inte att det har hänt förut, hahaha..
Jag har suttit i soffan o torkat svetten med en handduk, trots att jag knappt haft kläder på mig, 37 grader i solväggen..
Jag bor i Sverige av en anledning - Jag klarar inte tropiskt klimat!
Hahahaha!
 
Ja ja, nu får jag sticka så jag inte blir sen ;)
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0