Fotbollsmamma/fobollsfru ;)

Idag har jag agerat stolt fotbollsmamma då Jonas hade sin första match i år :) dom förlorade båda matcherna, men var lika glada för det :)
O det e ju så det ska vara :)
 
Sen var det hem för att äta lunch, innan vi begav oss mot Lerdala, då var det älsklingens tur, o jag var givetvis stolt fotbollsfru ;)
Fast denna gången blev det ingen förlust, dom vann med 5-1 :)
 
Sen bar det av hemåt för att snabbt kasta i mig middagen innan jag behövde hoppa i säng o sova någon timme inför nattens arbete :)
 
O nu sitter jag här, aptrött o försöker vakna till liv, hahaha!
Blir nog skönt med en cykeltur om en stund :))
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0