Jobba!

Igår firade vi Valborg med min syster Sandra o svägerskan Therese o hennes Haylie :) Mycket trevligt :)
O sen dök även vännen Stina upp på 2 glas vin :)
Älskling jobbade o kom inte hem förrän närmare 22.
Sandra o dom stora killarna drog iväg för att titta på brasan, som tyvärr var inställd!
O jag o Felix stannade hemma med Therese o Haylie :)
 
Idag vankas det jobb för mig - Härligt :) Lr idag o idag, jag jobbar natt ;)
 
Jag har även fått en ny tid för MRI, som blir denna månad o på NÄL istället för KSS. Fick hem ett papper med många saker som var viktiga att tänka på!
Inte alls lika slarvigt som på KSS!
Jag var även på KSS igår för en snabb dejt med min Käkkirurg ;) stygnen vägrade släppa så han tog dom, mycket snällt..
 
Idag hoppas jag på en lugn dag, det behöver jag! :)
O nu drar jag till stan o shoppar lite ;)
(brödet e slut, hahaha)
 
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0