Jobbnatten :)

Trots alldeles för lite sömn igår, så gick natten på jobbet fint :) Då vi hade en tjej som gick bredvid, så var vi helt plötsligt 3 st :) O det blev en hel del skratt :))
Men när jag äntligen kom hem efter en sjukt jobbig cykeltur i motvind, så insåg jag att jag glömt mobilen.. O jag hade heller ingen aning om hur?!
Så jag fick bege mig tillbaka till jobbet, o då såg jag den, den låg kvar i skåpet o har troligen ramlat ur min väska, haha..
O sen hem igen.. Kl 08:30, så mötte äntligen kudden o mitt huvud varandra - Underbar känsla!
O kl 14:00 slog jag upp ögonen :) Hääärligt :)
Ja, jag sov som en stock hela tiden :)
 
Sen blev det en tur till Lovisa, som bor några hus bort ifrån oss :) Vi pratade medan barnen lekte :) förutom hennes lilla Julia (6 månader) förstås som bara skrek när hon såg mig - Ja, hon e lite känslig av sig ;)
 
O sen gottade vi oss med lite McDonalds till kvällsmat :) O ni ikväll blir det nog ett glas vitt för min del :)
 
O imorrn ska Felix få sin alldeles nya bilbarnstol :)) Tänka sig att han blivit sååå stor :)
 
O på tal om stor, Felix har ju lärt sig att stå helt själv nu i dagarna, o igår tog han ETT steg :D
Ja, det var ett enda steg sen satte han sig ner :)
Men han tog det :)) Stoltare mamma o pappa får man leta efter <3
 
O så nu på kvällen kom barnens farmor förbi, hon har varit på ullared idag (med min lista) ;)
Så hon överlämnade en drös med fina kläder :))
Roooligt :)
 
Nu ska jag o familjen äta glass framför "Let´s dance" :))
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0