Lek & Kompisar

Ja, nu har ju även Kasper kommit in i kompisåldern, det ska lekas med kompisar hela tiden.. O Kasper som inte har så många resulterar i att samma kille får leka med honom hela tiden, haha..
Men men, dom verkar ha kul :)
 
Just nu jobbar älskling, Felix vilar, Jonas, hans kompis Linus o Kasper hoppar på studsmattan :)
O jag tar det lugnt..
Operationen närmar sig - känslorna e i gungning.. Fick dock veta att en väninna kanske kommer dit på besök då hon ändå e i krokarna, haha.. Härligt :)
 
O nu så e det mesta i Felix rum klart, bara den där stora gröna mattan kvar :))) Ska ta ett kort senare idag :)
 
Funderar på om jag ska våga prova studsmattan, haha.. :D
 
Igår såg jag sista avsnittet av VD, nu blir det inga fler förrän i höst :(
O vilket avsnitt, som jag bölade, hahaha..
 
O nu skriker Kasper, så får väl titta till barnen där ute :))
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0