Lugn dag!

Gårdagen avslutades på Stadt tillsammans med vännerna Jenny o Jeannette, sen kom även Violetta o hennes man, samt Jennys mamma o hennes man :)
Det blev hela 2 öl för min del :)
O hemma i soffan väntade älskling när jag kom hem :))
 
O imorse tog jag lite sovmorgon, låg o drog mig till kl 9, härligt :) Älskling o Jonas drog iväg på klassfotboll medan jag o dom små stannade hemma.
Jonas klass vann 3 av 4 matcher, varav Jonas gjorde ett mål :) Det e duktigt :)
Blir ju lite krångligt med Felix rutiner om vi e ute sådär hela dan.
Men jag har i alla fall städat o tvättat o hunnit med en kopp kaffe o massa tjöt med vännen Stina :)
 
Kasper stack iväg till sin kompis Philip förut o e kvar där, ska se om jag kan få Jonas att hämta honom om en stund..
Ikväll när älskling kommer hem från sin match så blir det tacosmys :)
 
O jag har gått ner i viloläge, sååå trött idag, haha!
 
O Felix han går o går, ja han går nästan hela tiden nu, hahaha!! Såå söt...
Han e ju fortfarande så liten, bara 10,5 månad ju, haha! En liten mini-människa som promenerar omkring :D
 
Nu ska jag slänga upp mina fina fötter i soffan o VILA! ;)
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0