Lugnt & skönt

En riktigt lugn o härlig dag idag :)
 
Jag o Felix startade med ett besök på Öf.. E ju såå kul nu när han går omkring o tittar på precis allting.. Han går ifrån mig, tittar lite o så går han tillbaka till mig, o så håller han på... Hahaha...
Söta unge :)
Han fick dock ha nappen i munnen för att INTE äta på precis allting där, vet ju inte vad det cirkulerar för baskilusker där ;)
Han e ju faktiskt infektionskänslig!
 
O igår var vi ju på "Sommarfesten" o det var jättekul :) Barnen hade gjort en tipspromenad med frågor om kroppen, samhället o universum, haha.. Ja, jag fick 8 rätt av 10 :)
Mycket trevligt :)
 
Idag vankas ett besök till min mamma, lillebror Peter fyller år idag o han har lite firande hos henne, han hade förliten yta hemma hos sig :)
 
Jag har även kommit på att jag nog har fått upp ögonen för ett nytt intresse, så nu ska det SPARAS :)))))
Kommer bli såååå kul... Kanske t o m ett helt nytt karriärval? ;)
 
O nu ska jag brygga lite kaffe till mig o älskling :)
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0