Myggor!!!

Var kommer dessa myggor ifrån?? Både jag o Jonas har fått en massa myggbett!
Jonas myggbett sitter på sidan av magen o en i nacken, mina sitter längs vänster ben o fot.. Jag blir tokig.. Vaknade flera ggr i natt av att jag låg o kliade, hahaha!
Irriterande!
 
Idag tog vi en tidig promenad, kl 08:15 lämnade jag, Kasper o Felix hemmet för att lämna Kasper på dagis, sen bar det av till min fina Malin - lämnade lite bebiskläder till henne samt bok 2 & 3 ;)
Hon har äntligen läst ut bok nr 1, hahaha!
Ja, ska det vara porr, då ska det vara i bokform :)) Femtion naynser, måste vara den bästa bokserien ever, jag e helt frälst.. Jag undrar dock hur filmen ska bli, hahaha!
 
O sen när vi kom hem, så slängde jag i mig lite frukost, Felix har sovit lite middag o älskling ska passa på att hämta grabbarna sen när han har rast :)
 
O så måste jag få berätta att min fina Malin o hennes Alexander har köpt ett hus :))))) O dom kommer trivas sååå bra där, det e jätte fint :)))
O om jag kommer spendera tid där :)))))
O dom flyttar lagom tills lillebror tittar ut - spännande :)
Jag o Kasper pratade om dom imorse, då Kasper gav det perfekta namnförslaget - Han tyckte att Novas lillebror ska heta Felix :)
Hahahaha!!!
Sööööt!!
 
O Felix fick testa sin nya overall idag - den var mycket fin :))
 
O jag bara måste slänga ut lite bilder på mina senaste inköp :))
Först ut e overallen :)
O så den nya napphållaren :)
O så dom nya kläderna :)
O behöver jag tillägga att jag fullkomligt ÄLSKAR bodyn med luva :)) Sååå fin...
Så därför en bild när han har den på sig oxå ;)
O så ytterligare en bild på Felix när han o jag var ute i trädgården förut :))
Såååå fin :)))
Ja, tänk att man kan vara sååå gullig :) O hur bra e inte jag som lyckats matcha overallen med napphållaren utan att ens tänka på det, hahaha!
 
Nä, nu vaknade Felix, så jag ska roa honom en liten stund innan det e dags för lunch :))
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0