Några dagar....

sen sist.. Det har varit full rulle givetvis.. O såå fint väder :))
 
Sen så har det varit studiedag, röd dag o klämdag, så barnen har i princip varit hemma hela veckan :) Jonas har haft huuuuur många kompisar som helst här hemma :)
Vilket e jättekul o jag hoppas att det fortsätter så :) När jag satt vid matbordet o hade lagat lunch till 4 st 9-åringar o dom åt för glatta livet, så var min tanke - Hur ser den här situationen ut om 5 år? Hahahaha!!!
Förmodligen så e det jag som sitter vid matbordet - Själv!! ;) Hahaha!
 
Jag var även hemma hos min vän Eva i veckan o då kom även vår vän Malin dit - Ja, behöver jag säga att jag hade väldigt roligt? Roligare tjejer får man allt leta efter, hahaha!
Underbara tjejer  ♥
 
Idag drog jag, Kasper, David, Isabelle o Haylie till Lidköping, det var vårmarknad där.. Jag lyckades även stämma träff med min lillasyster Sabina :))
Vi blev inte där så länge, men skönt att bara komma hemifrån en liten stund :)
När jag kom hem o vi hunnit äta lunch (grillat) så drog jag ner till stan o köpte lite fika som jag tog med till min svägerska Therese o så fikade vi medan hon hade en liten stund över i salongen, mysigt :))
O jag lyckades även boka in hela 2 behandlingar nästa vecka :)) Först blir det vaxning inför operationen o sen blir det nya naglar :))
Härligt :)
 
O så har Kasper varit själv hos en kompis idag :)) O det gick jättebra :) Stolt mamma talar ;)
Ja, han e ju lite speciell våran Kasper så jag har varit lite nervös för att lämna honom själv hos kompisar, haha.. Men det gick jättebra o han hade jättekul :))
 
O nu ikväll så har Felix haft svårt att somna, det e extremt ovanligt.. Men nu tror jag att han har gett med sig.. Tror det var allt det där bajsandet efter läggningen som ställde till det ;)
 
O nu ikväll konstaterade jag att jag måste ha blivit sjuk... Jag har inte kollat streaming sidan en enda gång efter det senaste avsnitten av "VD"..
Say whaaaaaaat???
Det brukar ju vara det första jag gör på fredagar, hahaha!
 
Nä, nu blir det en lugn stund i soffan, ska ju jobba imorrn :))
 
Tjing...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0