Nattjobb!

Sååå jävla trött o irriterad..
Jobbat natt, kommer hem, bråkar med fsk, äter frukost, somnar o vaknar bara 6 timmar senare - blääää! Hade velat sova till kl 16:30 nu när jag ska jobba i natt igen :(
Men totalt omöjligt att somna om, så som Felix tjurade här ute.
Sen iväg o stress handla o få ett psykbryt på ALLT!
Nä, fy fan!
Ingen bra dag idag!
Så jag hoppar väl i regnstället o drar till jobbet ;)
MÅSTE köpa godis på vägen dit..... Får väl trösta mig med det så länge..
Men imorrn när jag kommer hem, så e det ingen mer jobbnatt på ett par dagar iaf :)
 
Hoppas ni andra haft en bättre dag än mig iaf :)
 
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0