Operationen!

Idag kom operations tiden ned i brevlådan.. Såå jävla läskigt... O jag som hade trott att det skulle ta ett par månader innan det var dags, fick bara några veckor på mig att förbereda mig.. :(
Ja, läskigt e det..
O det spelar ingen roll om alla säger att det kommer att gå bra, jag e fortfarande orolig.
Det e faktiskt mitt hjärta vi pratar om..
 
Det hela kommer att ta 3 dagar!
Första dagen läggs jag in, det görs undersökningar o tas prover, andra dagen e själva operationsdagen o tredje dagen görs undersökningar o sen får jag åka hem!
O älskling kommer att finnas hos mig hela tiden - barnvakter e ordnat! Känns dock förbaskat konstigt att lämna Felix så många dagar. Vi har inte varit utan han så mycket, max en natt!
 
Men men, jag har läst igenom alla papper, det står utförligt hur operationen kommer gå till (både på gott o ont) ;)
 
Nog om detta!
 
Efter att barnen kom hem från skolan/dagis så har det varit full rulle!
Jonas har lekt med sin ena kompis Linus o sen drog dom iväg på disco :) O Kasper har varit ute nästan hela dagen, sen gick han in till grannen en sväng o efter det åkte han till farmor en stund.
O Felix har varit i sitt esse :) Såååå himla glad :)
Han har haft några jobbiga dagar då han har varit ganska ledsen, men jag konstaterade att det säkerligen berott på att hans 6:e tand brutit igenom :))
O nu e han sig själv igen :)
 
O jag ska gotta ner mig i soffan med älskling en liten stund :))
 
 
Tjing...


Kommentarer
Eva

Det kommer att gå så bra och Felix kommer oxå ha de bra. Skicka han annars till mig, så får du hem en löpare;-)

Svar: Haha... Ja, jag får nog det :D
Irene

2013-05-08 @ 21:22:14
URL: http://evaskids.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0