Besök!

Idag har vi haft besök av vännerna Stefan o Debra, alltid lika trevligt :)
O jag e givetvis alltid lika bra på engelska, hahahahaha!!
Blev dock lite ledsen i ögat när hon berättade att dom flyttar till Chicago inom 1 år... Det vill inte jag :(
Hmm, trist :(
Förstår att hon vill hem till sin familj, men tråkigt för oss andra som blir kvar här..
 
O jag hade bakat dagen till ära, var väl ingen fröjd för ögat, men det smakade väldigt gott :))
 
O jag måste erkänna att det blir en hel del kaffe om dagarna, guuuud så gott kaffe min älskade kaffebryggare gör, I´m in love <3
 
Felix e fortfarande hängig o skrikig - tror att det e tänderna.. Fan, det skär i hjärtat när han inte e sig själv.. :(
 
Sitter just nu o tittar ut genom fönstret, Felix o älskling e ute o han har just hittat en väldigt smarrig vattenpöl ;)
 
Imorrn e det 8 veckor sen operationen, tiden har verkligen gått galet fort.. O Felix blir hela 16 månader imorrn, det e ju galet!!
Var tar tiden vägen??
Det känns som om jag nyss fyllde år, men som om jag redan får börja planera inför min 30-års dag.. Shit!!
Jag blir 30 år nästa gång - vad hände där??
Börjar nästan få lite 30-års ångest :D
 
Nä, nu ska jag vila lite - idag ömmar bröstkorgen lite...
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0