Inget nät!

Ursäkta min bloggtorka, men jag har varit utan nät ett litet tag, tydligen mitt egna fel, hahaha..
Hade visst glömt att ändra tillbaka DNS-adressen, hade en tillfällig, haha!
 
I dagarna som gått har jag i alla fall hunnit med ett besök/lunch i Lidköping med mina systrar ♥ ♥
Alltid lika mysigt :))
O lillasyster Sabina bara växer, snart, snart e det äntligen dags, bara 8 veckor kvar nu :)))))
 
Jag har även hunnit med att vara barnvakt åt barnens kusin Haylie, då tog vi lite kort, hahaha!!
Söööta unge ♥
 
Igår hann jag med ett besök/lunch i Vara med underbara, fantastiska Jessica.. Såååå länge sen..
Underbart att bara få prata om allt, vi rörde upp sjukt många känslor, grävde på djupet liksom..
Såå skönt att bara få prata av sig..
Älskar o saknar henne massor ♥
 
Idag blir det ett besök hos svägerskan, dags att vaxa bikinin :)
Sen blir det att hänga med familjen, Jonas ville till frissan, så dit ska vi.. Felix, Jonas o Kasper skulle ha sovit på dagis några nätter denna vecka, men Martin fick hämta dom igår - Felix har nog fått en ögoninfektion, snorig o ser allmänt svullen ut i ansiktet :(
Min lilla fis..
 
Nä, nu ska jag stoppa i mig ett ägg o lite kaffe innan det e dags att bege sig till svägerskans salong :)
 
 
Tjing..
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0