Inte OK!

Mitt mobilskal har gått sönder!!!!
Inte ok!!
Så stackars, stackars mig fick köpa ett nytt :))
Oooooooooo såhär ser det ut ;)
Jaaaa, men visst var det sött :)))
Har haft en mindre bra dag idag.. Mest varit hemma, ringt en massa samtal, tittat lite på Grey´s, handlat o givetvis druckit riktigt gott kaffe :)
 
Igår tog jag bussen till vännen Michis för att spana in deras nya hus - Mycket fint :))
Vi hängde där en stund, sen åkte vi in till Grästorp o åt pizza, hennes döttrar var givetvis med :) O när det var dags för mig att ta bussen hem igen, så åker bussen förbi mig..
Man syns tydligen inte ute i mörkret utan reflexer!!
Dåligt!!
Men han stannade en bit bort o jag sprang med den allra vackraste av stilar över gräsmattan (i mina stövlar förstås) Hahaha!!
Vackert!
 
Men jag kom hem, köpte lite gott i affären också ;)
 
Nu e barnen badade o lagda o jag ska ta mig an ett nytt avsnitt av Grey´s ;)
E inne på säsong 3 nu... Ja, jag har sett serien förut, dock har jag inte följt den - lyckas aldrig komma ihåg tv-tider..
O bra e den också :)
 
Imorrn väntas ett besök på svägerskans salong :))
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0