Julhelg o julpynt :)

Ja, nu e det dags att julpynta, så idag åker gardin o stakar upp :))
 
O så verkar det visst som om jag jobbar julhelgen :)) Vilket jag faktiskt gjort i princip alla år :)
Det e mysigt o fint, o det e väldigt kul att få ta hand om dom gamla en sån fin dag som julafton.. Många av dom har ju ingen annan..
Dock e den 23/12 helig.. Den årliga uppesittarkvällen med vännerna Eva o Johan med barnen :)) vet inte riktigt vilket år i ordningen det e, men 5:e kanske??
 
Den senaste veckan har det blivit en hel del sena nätter, stackars Felix lider troligen av mardrömmar, så runt 22:30 varje kväll börjar han gallskrika, igår la det sig ganska fort, men natten innan höll det i sig 22:30-02:00..
Synd om honom, det finns liksom inget vi kan göra..
O jag avskyr att bli väckt hela tiden, så jag sitter uppe fram tills att han somnat, oavsett hur långt in på natten det blir, haha!!
 
Idag har jag ont i bröskorgen.. Tog ju inga värktabletter innan jag la mig igår, drack ju lite öl igår kväll o kändes inte så bra att blanda.. Jag hoppas dock att det ger med sig snart :)
 
Barnens julkalendrar i år, blev faktiskt skitbra.. Mycket bättre än jag trodde från början.. Det var ett jäkla pill att slå in alla 48 paket, men nu så :)
Så idag e det bara att slå i spikarna i Jonas julkalender o hänga upp den på väggen :))
Sååå skojigt!
 
Idag blir det även lite handling.. Jag ogillar att köpa onödigt dyra saker när vi storhandlar, o vi tjänar 30:-/paket om vi köper blöjorna på Coop istället för Ica.. Coop har sjukt bra priser ibland..
 
Nä, nu ska jag passa på att slå in Jonas julklappar :DDDDDD
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0