Sjukstuga!

Ja, denna helg/vecka har ju varit väldigt tråkig :(
 
Bara massa snor, dregel o ögonbajs. Nu verkar det i alla fall som om febern lagt sig o även ögoninflammationerna, men snoret o hostandet/dreglandet, återstår, haha..
Imorrn blir dock dom små killarna hemma från dagis.. Nu närmar sig min sjukskrivning sitt slut o jag ser verkligen fram emot att börja jobba igen :)
Så jag har börjat ta Felix litegrann.. Inte hela tiden, vill ta det lugnt, jag får ju fortfarande ont vid lyft o så, men det beror nog inte på läkningen, det har ju snart gått 11 veckor sen operationen, så läkt ska jag ju definitivt vara :)
Men vissa saker gör fortfarande väldigt ont..
Som t.ex när jag går ur sängen på morgonen, det e en sjukt jobbig smärta.. Vet inte vad den beror på, men ont gör det.. Känns som om hela bröstkorgen liksom faller på plats, haha!
Men imorrn e det dags för ännu ett besök hos sjukgymnasten, hoppas på att få lite svar där :)
 
I övrigt e veckan lugn :)
 
Nu blir det ett avsnitt av Grey´s Anatomy :))
 
 
Tjing...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0