Vore på tiden!

Ja, nu e det verkligen dags för gardinbyte i barnens rum, Jonas känns på tok för stor för sin Blixten Mcqueen gardin ;)
Så jag har helt enkelt shoppat lite tyger :))
Tyvärr åkte svärmor o hennes man på semester idag, men dom kommer ju hem om några veckor :)
 
Dom små grabbarna e sjuka, såå tråkigt... Felix insjuknade i influensan i tisdags kväll o Kasper insjuknade igår, o jag som lider av lite bacillskräck mår skit bra bland allt snor, spott, dräggel o ögonbajs.. Bläää!
 
I natt kämpade jag tappert, älsklingen jobbade o jag sprang som en dåre mellan Kasper o Felix, haha.. Kl 01:00, slutade Felix gapa, sen gapade han vid 06:15, fick en välling o sov till 08:30 :)
O eftersom vi har lite sjukstuga här så blir det en riktigt smarrig fredagsmiddag :D Korv med Bröd :DD
Haha..
Fast vi har allt köpt lite chips o dip också :)
 
Nä, nu ska vi ha en liten familjestund i soffan, hyra en bra familjefilm o bara hänga ♥ ♥
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0