ÄNTLIGEN!!!!

Som jag har letat!!!
Jag e ute efter en ny kaffebryggare o inte vilken som helst. Jag vill ha min allra första kaffebryggare :)
O ni som kände mig då, för en ca 11 år sen, vet exakt vilken jag menar ;)
 
O nu har jag hittat den, o den e på väg hem till mig :))))
Lyckan e total...
 
O jag bjuder givetvis på en bild..
Visst e den snygg? :))
O den e inte bara snygg, den gör sjuuukt gott kaffe (om jag inte minns fel förstås) Hahaha!
Enda nackdelen e ju att hela ekipaget e i glas!
;)
 
Förutom detta så tog hela familjen en förmiddagspromenad förut, vi handlade lite o sen blev det hämtmat från Mcdonald´s, vi orkade helt enkelt inte laga mat idag, haha!
Vi var ju som sagt hos vännerna Eva o Johan igår, såååå roligt o en aning sent ;)
Kasper o Felix somnade där borta, men Jonas höll sig minsann vaken :)
Det blev några glas vin o någon öl, men lugnt..
O väldigt god sallad, Eva!! Fantastisk!
 
O så har Felix lyckats få lite feber, dom där jäkla tänderna!!! Ja, nu får han ju 2 till - så jag tror att han e uppe i 14 tändern nu :)
O jag har ju fått höra att serien "Dexter" ska vara bra, så den ska jag påbörja ikväll ;)
 
Nä, detta var allt för nu!
 
 
Tjing...
 


Kommentarer
Anonym

Shit vilken cool bryggare!! //Eva

Svar: Eller hur :))
Irene

2013-10-27 @ 18:41:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0