Återbesök!

Idag var jag på mitt första återbesök, 3 veckor sen operationen idag :)
Jag fick prata med sjukgymnasten som snällt berättade vad min värk i ryggen, axlarna, nacken o huvudet kommer ifrån o att det går att fixa :) Det var tydligen lite sviter från operationen :)
Så ikväll får Martin arbeta med mig :))
 
Jag fick även träffa sjuksköterskan o vi pratade om mina mediciner o att jag ska börja trappa ner på vissa av dom :))
Jag har inte vågat med tanke på värken som jag haft, haha.. Men nu så!!
 
Jag har även suttit i telefonen med min mobiloperatör hela 4 ggr plus att jag pratat med dom på "apple" o tillslut så ordnade det sig :)
Jag kunde inte handla via Itunes eller uppdatera mina appar pga att mobilen var inställd på fel valuta - dollar! O trots alla mina försök att ändra språk o valuta i alla möjliga appar/inställningar så lyckades det inte.. Men sen när "apple" guidade mig på det mest krångligaste viset, då!!! Då hände det grejer :))
 
O nu ska hela familjen bege sig till lekparken :))
 
Men först lite sjukgymnastik :))
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0