En Augusti-promenad med Kasper ♥

Såhär ser en promenad med Kasper ut ♥
Hahaha!!
Söta unge ♥
Kärleken till dig e enorm ♥
 
Ja, jag måste erkänna att jag faktiskt saknar den där fantastiska sommaren, fastän jag led lite av värmen :)
Jag älskar visserligen hösten, men det gick lite för fort.. När jag lades in för 3 veckor sen så var det sommar o när jag kom hem 1,5 vecka senare så var det höst, haha!!
Det e lite svårt att hitta rätt kläder, jag vill gärna klä mig varmt, men samtidigt vill jag kunna röra mig också, haha!
 
Nä, nu ska jag klä mig varmt o springa ut till lekparken o möta mina 4 killar ♥
 
 
Tjing...
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0