Halloween!!!!

Ja, nu e dom stora grabbarna ute o skräms :D
 
O jag fick min beskärda del, öppnade dörren o utanför står barnens kusin Isabelle med en vän, snäll som jag e så får dom godis.. Pojken frågar snällt om han får skrämma mig ändå..
Jaaaa, det e klart att du får, svarar jag!
O så ger han mig en ballong o säger: "Varsågod, detta e ett snällt bus!
O PANG så smällar han ballongjäveln som jag håller i... Jaaa, jag skrek.... HAHAHAHAHA!!!!
Helt klart det bästa buset hittills....ever!!!!!
:D
 
Älskling tränar, Felix e lagd o jag sitter här vid datorn med godisskålen o hoppas att inte så många ungar vågar sig hit, hihihi!!
O om en stund så ska jag bege mig till vännen Stina, där det blir glögg o pepparkakor :)))
Jaaa, lite julkänsla har jag allt i kroppen :)
 
Det gick bra hos doktorn, hon kände lite på mig o sa att min bröstkorg var stabil. TACK!!!
O så sjukskrev hon mig i några veckor till, så lagom till jul e jag fit for fight!
 
Fikade med vännen Jenny i veckan.. Helt klart ALLDELES för länge sen sist.. Men såå trevligt..
Tack finaste du för en välbehövlig pratstund :)
 
Sen måste jag lämna lite kritik också... Det e INTE OK att göra en så bra serie som "The Secret Circle" o bara göra 1 säsong!!
Den kräver en fortsättning!!
 
O så har jag nu i 2 dagar druckit det där faaaaantastiska kaffet som bara en Don Pedro kan erbjuda!!!
Älskade underbara Kaffebryggare... Kärleken e stor!!
 
Mmmm, vad det var gott med godis på en torsdag, extra gott till o med ;)
 
Nä, nu ska jag passa på att se ett avsnitt av "Hart of Dixie" :))
 
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0