Ingen bra titel....

"I stormens öga" passade inte riktigt in igår, det hände ju inte så mycket här.. I alla fall inte på min gata :)
Idag verkar det däremot bli värre..
Ena stunden e det typ vindstilla o i nästa så regnar/haglar det o blåser skitmycket!
Hahaha..
O jag som har 3 saker inplanerade idag, så mycket har jag sällan att göra på en o samma dag, haha!!
 
Imorrn e det dags för återbesök hos doktorn, så håll alla tummar o tår för att dom säger att jag e hel igen :D
 
Nä, nu e det dags att dejta spegeln o få på ansiktet innan jag ska vara iväg kl 10 :)
Heja på mig!!
 
Blir mer uppdatering ikväll :))
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0