Jag!

Jag bjuder på en bild från igår kväll, jag o mitt ärr!
Ja, så ser det ut.. .Det e ju inte helt läkt ännu, jag hoppas att det kommer bli lite smalare i alla fall..
Det e ju en del av mig nu så!
Jag har fortfarande svårt att vänja mig vid att det e där, antar att det blir lättare med tiden..
 
Tyvärr har jag fruktansvärda smärtor i ryggen, axlarna, nacken o huvudet, har fått en tid hos sjukgymnasten på onsdag, men jag hoppas att det lägger sig innan dess..
Börjar seriöst tröttna på smärtan nu, om det ändå vore bröstkorgen som jag hade ont i!
 
Nä, nu ska jag vila lite innan det e dags för dagens promenad :)
 
 
Tjing..
 


Kommentarer
Eva

Ärret förändrar inte ditt goda hjärta♥

2013-10-04 @ 20:56:13
URL: http://evaskids.wordpress.com
Eva

Ärret förändrar inte ditt goda hjärta♥

Svar: Ååhh, tack älskade du ♥
Irene

2013-10-04 @ 21:30:25
URL: http://evaskids.wordpress.com
Anki

Fina, fina du ❤️

2013-10-13 @ 19:28:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0