Bästa Linda ♥

På fm idag så fick jag besök av bästaste Linda!
Underbara människa, med ett hjärta som få.. Hon har också gått igenom en operation, dock mycket större än min, hon genomgick en levertransplantation..
 
"När jag var orolig över det kommande ärret, så sa hon - Du är en av dom vackraste människor jag känner och ett ärr kan inte förändra det.."
TACK älskade, underbara DU för dom vackra orden, dom finns med mig hela tiden!
 
Det känns som om hon e den enda jag kan verkligen kan prata med, hon har gått igenom samma känslor, inte samma men mycket smärta o den här hjälplösheten..
Har inte träffat henne på närmare 5 år, det var såå kul att ha henne här..
Jag hoppas att vi inte väntar 5 år till nästa gång.. :)
 
 
Efter det så var det dags för ett besök hos fina lillasyster Sabina o hennes Oskar, o där blev vi bjudna på Taco paj, mycket gott :)
O hennes underbara, fantastiska lilla mage.. Som jag längtar efter det lilla grynet ♥
Här e en bild som jag snott från hennes Instagram ;)
Jag behöver ju inte skriva vilken vecka hon e i, hahaha!!!
Sååå himla fin... (jag försökte klippa ut magen, men det gick inte)
Åååhhh, som jag längtar - Tänk att just JAG ska få bli MOSTER - Det e ju FANTASTISKT
 
Nu e det Idol tittande o sen blir det nog sängen - Jag har väldigt ont i ryggen o axlarna nu, bläää!
 
Imorrn väntas kalas i stora lass.. :)
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0