Dagen idag!

Idag har vi bara tagit det lugnt, behövdes väl efter allt kalasfirande igår. Både Martin o Sandra fyllde ju år, så det blev en hel del ätande, hahaha!
Vi började dagen med en promenad till stan, där vi passade på att handla lite.. Väl hemma igen så har jag tvättat, tvättat o tvättat ;)
Sen kl 15 så åkte Martin o Jonas iväg på fotboll, dom ska se Elfsborg o något mer lag :) Sandra kom hit för att hjälpa mig med barnen..
Värken i kroppen har verkligen visat sig från sin bästa sida både igår o idag. Jag har töntigt ont! Blää!
Så förutom allt tvättande så har jag även hängt en del framför teven..
 
O på tal om teven så såg jag en film igår kväll, den var bra. Tyvärr visade den mitt liv för ca 9 år sen, det var en riktig käftsmäll!
Jag tror dock att det var bra för mig att se den.. Den fick mig att se hur fel allting var.. Dock jävligt tragiskt också ;)
O tänk att allt skulle bli såå bra :)
Att jag skulle hitta Martin o att vi skulle få allt det vi fått ♥
 
Jag pendlar häftigt i humöret - Tydligen ingår det i en sån här operation ;)
Jag har lätt för att bli irriterad.. Skrattet o gråten går hand i hand.. O så har vi den här deppigheten, den där känslan av att vara ensam..
Dom säger att det går över, så än finns det hopp ;)
 
Nu ska jag vila lite innan barnen kommer tillbaka, Kasper e hos farmor o Felix e o handlar med Sandra :)
 
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0