Egentid med Jonas idag ♥

Ja, eftersom älskling jobbar idag, så e dom små barnen hos farmor.. Vilket resulterat i att jag o Jonas e själva hemma..
Tror inte att jag kommer vänja mig vid att inte kunna ta hand om Felix på ett tag :(
Gör liksom lite ont i hjärtat att jag måste ha någon hemma eller honom hos någon så fort älskling lämnar hemmet..
Men men, huvudsaken e att jag läker.
Jag e duktig med min sjukgymnastik, känner mig lite fånig med alla rörelser, haha... Men jag e noga med att göra dom :)
Igår hälsade jag på min vän Eva en sväng :))
O så passade jag på att ta en långpromenad, visserligen i lugnt tempo, men det gick :))
Nu har jag sovit 2 hela nätter, dock har jag ont när jag vaknar kl 06, för att ta lite smärtstillande.. men jag får i alla fall sova :)
Våran granne kallar mig för "Viking", han tycker att jag e lite för pigg med tanke på operationen, hahaha.. jaa, då skulle han sett mig förra veckan ;)
Ska ringa till sjukhuset i veckan o fråga ang tejpning av såret, några säger att jag ska tejpa det för att det ska bli så litet som möjligt, men klådan e olidlig när jag tejpar.. O så känns det som om jag drar sönder såret när jag tar av tejpen..
Jag e dock noga med att tejpa om jag går ut, med tanke på solen :)
 
Nu ska jag lägga mig i soffan med ett avsnitt av "Revenge" :))
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0